Vizualni identitet

Ovdje smo da pokažemo vaš brend u najboljem mogućem svjetlu. Prepoznatljiv vizualan identitet ono je što ostavlja trajan dojam.

Kako bi bili prepoznatljivi, svaki element vašeg vizualnog identiteta mora biti u harmoniji jedan s drugim.

S konzistentnim vizualnim identitetom vaša tvrtka izgleda profesionalnije, zbog čega će vaši kupci biti lojalniji. Konzistentnost izgrađuje povjerenje.

Koliko god vaš stil bio raznolik i koliko god marketinških kanala koristili, vaš vizualni identitet treba biti prepoznatljiv.

Jedinstven vizualni identitet za vaš brend

Da biste imali utjecaj, svaki element identiteta vašeg brenda mora biti u harmoniji jedan s drugim.

Logotip

Kamen temeljac za vaš vizualni identitet

Vaš logotip ono je čega se vaša publika prvo sjeća o vašem brendu i prvi je kontakt s vašom potencijalnom publikom.

Tipografija

Od posjetnice, društvenih mreža do promotivnih materijala s istim fontom

Ključno je razumjeti važnost tipografije u brendiranju ako želite da vaši vizuali jasno komuniciraju identitet vašeg brenda. Tipografija je glavni element u dizajnu koji doslovno govori vašim klijentima. Ako ih koristite pogrešno, možete prenjeti poruku poruku koju niste željeli.

Paleta boja

Boje daju osobnost vašem brendu

Boje pokreću um promatrača pomoću kojih gradite svoju mentalnu povezanost s njima. To je oduvijek bilo bitno u sustavu identiteta vašeg brenda i ima značajan utjecaj na emocionalno stanje ljudi.

Naš proces

Zajedničkom suradnjom do željenog cilja

Kombiniranjem vašeg opsežnog znanja o poduzeću, proizvodu i industriji u kojoj se nalazite s našim vještinama, stvaramo vizualni identitet.

Istraživanje

Sve počinje istraživanjem. Saznajemo sve što treba znati o vašem brendu, vašem proizvodu, vašim konkurentima i njihovim proizvodima,

Koncept

Vizualni identitet funkcionira na temelju koncepta. Mora imati priču iza sebe kako bi dobio na vrijednosti. Na taj način smišljamo nekoliko ideja od kojih odabiremo najbolje, unaprijeđujemo ih i slažemo moodboard. Predstavljamo vam koncepte i zajedno odlučujemo o smjeru u kojem idemo.

Dizajn

Nakon što je odabran koncept, razrađujemo ga. Testiramo kako bi izgledao na različitim medijima (billboardi, objave na društvenim mrežama, itd.), Ukoliko je potrebno unaprijeđujemo ga i dodajemo određene elemente.

Završnica

Sve dorađujemo dok ne bude kako treba, a onda vam dostavljamo finalne materijale.

Vrijeme je da se bacimo na posao

Pošaljite nam upit, a mi ćemo se u najkraćem roku javiti povratno s više informacija.